Barion Pixel

Weboldalunk sütiket (cookie-kat) használ annak érdekében, hogy megkönnyítsük a navigációt az oldalon, javíthassuk az felhasználói élményt és jobb szolgáltatást nyújthassunk látogatóinknak. Garantáljuk adataid védelmét és azok bizalmas kezelését.
A cookie-k segítenek abban, hogy kifejezetten a Te érdeklődési körödnek megfelelő reklámokat és termékeket jelenítsünk meg a webáruházban.

Az „értettem, elfogadom” gombra kattintva hozzájárulsz az összes cookie használatához, vagy igény szerint kezelheted őket a „beállítások” panelen.

További részletekért olvasd el az adatkezelési tájékoztatót.

Ön itt jár: > Kezdőlap >

Szerviz

Garanciális szerviz

Help-Desk

A nálunk vásárolt készülékek beüzemeléséhez a Help-Desk videós portálunkon talál ingyenes segédanyagokat. Amennyiben ettől eltérő probléma megoldásában igényli segítségünket, szervizünk a mindenkori óradíjon tud segítséget nyújtani.

Szerviz igény bejelentése

Amennyiben igénybe kívánják venni szervizszolgáltatásunkat, kérjük, a javítandó eszköz elküldése előtt minden esetben töltsék ki a lenti bejelentő űrlapot! A kitöltéséhez szükségük lesz az eszköz sorozatszámára (serial number) és pontos cikkszámára (part number), illetve garanciális ügyintézés esetén a számlaszámra! Amennyiben segítségre van szüksége a sorozatszám és cikkszám beazonosításához, kattinson erre a linkre!

Az űrlap beküldését követően szervizünk a lehető leghamarabb felveszi Önnel a kapcsolatot!

 

Jótállási időn belüli javítás

A WebMaxx Stúdió Kft. (továbbiakban: Szolgáltató) által forgalomba hozott eszközökre a Gyártó, az által megadott időtartamban és feltételekkel (a hiba típusától függően a Gyártó bevizsgáló központjának eredménye alapján) jótállást vállalhat. Jótállás nem minden termékre vonatkozik, csak azokra a termékekre, ahol a Gyártó azt vállalta.

A jótállás tartalmát, érvényesítésének feltételeit minden esetben a Gyártó határozza meg. Szolgáltató jótállási jegyet ad át a jótállással érintett termékekkel együtt. Közreműködése keretében Szolgáltató azt vállalja, hogy a részére eljuttatott hibás terméknek a jótállás keretében történő javítása érdekében a Gyártóhoz eljuttatja, intézkedik a javítás, vagy csere elvégzése érdekében.

Szolgáltató tájékoztatja a Vásárlót, hogy a www.cimke-nyomtato.hu oldalon vásárolt termékekhez beüzemelési és működtetési segítséget ingyenesen nem nyújt! Szakmai hátterünk rendelkezésre áll, de támogatást csak külön költség fejében vállalunk. Ennek díjáról érdeklődjön elérhetőségein!

Szavatossági, jótállási igények érvényesítése

Szavatossági, jótállási igényeit Vásárló a következő elérhetőségeken keresztül jelentheti be, érvényesítheti:
WEBMAXX STÚDIÓ Kft.
2500 Esztergom, III. Béla király utca 2.
info@webmaxx.hu 

Kellékszavatossági jogot a Vásárló abban az esetben érvényesíthet, ha a megvásárolt termék már a vásárláskor hibás volt. Ha a termék a vásárlást követően hibásodott meg, abban az esetben a Vásárló, ha annak feltételei fennállnak, a Gyártó által biztosított jótállási jogával élhet. Vásárló szavatossági jog érvényesítéskor köteles megjelölni, hogy kellékszavatossággal, vagy jótállással kíván-e élni, és kellékszavatosság érvényesítése esetén köteles megadni az azt megalapozó bizonyítékokat.

Kellékszavatossági jog érvényesítése esetén a Szolgáltató fent megjelölt elérhetőségein kell jelezni a jogérvényesítést. Szolgáltató ezt követően felveszi a kapcsolatot a Vásárlóval a kellékszavatossági jog érvényesítésével kapcsolatban. 

Jótállási jog érvényesítése esetén a Szolgáltató által átadott jótállási jegyet kell alkalmazni.

Szolgáltató és Gyártó a jótállás keretében elsősorban a termék javítását vállalja, amennyiben a terméket nem lehet javítani, abban az esetben kerülhet sor a termék cseréjére.

További feltételek

A meghibásodott eszköz szállításáról külön megállapodás hiányában a javítást kérő Vásárló gondoskodik a Szolgáltató telephelye és a Vásárló telephelye között, mindkét irányban. A nem megfelelő csomagolásból eredendő sérülésekért a Szolgáltató felelősséget nem vállal!

Szolgáltató garanciális javítást csak érvényes, kitöltött, dátummal és gyári számmal ellátott jótállási jegy, valamint az eszköz vásárlását igazoló számla bemutatására végez. A javítást kérő Vásárlónak nem lehet a Szolgáltatóval szemben rendezetlen tartozása.

A Szolgáltató szervizébe a meghibásodott eszközt a használt kiegészítőkkel (tápegység, tápkábel, adatkábel, stb.), valamint nyomtató esetén kellékanyaggal (festékszalag, címke, stb.) szükséges eljuttatni, a hiba pontos leírásával és a kapcsolattartó megadásával.

A javítandó eszközön lévő programok és adatok a javítás során részlegesen, vagy teljes egészében elveszhetnek, az ebből keletkező károkért a Szolgáltató és a Gyártó semmiféle felelősséget nem vállal!
A javításra behozott és átvett eszköz a szervizbe kerül. A javítás megkezdésekor munkalap készül, amely végig kíséri az eszközt egészen annak visszaszolgáltatásáig. Az aktuális szabályzás értelmében a 10-20 napos javítási határidő csak irányadó, bizonyos esetekben (pl. a szerviz alkatrészre vár külföldi központból) bővíthető.

 

 

Jótálási időn túli, általános javítási szabályzat

A WebMaxx Stúdió Kft. (továbbiakban: Szolgáltató) a jótálási időn túl is vállal szervizelési feladatokat (a termék gyártójától, típusától függően). Felelősséget vállalunk a javításra átvett eszköz és tartozékok legjobb tudásunk szerinti megjavítására és állagának megóvására, az átvételtől az átadásig. A felelősség nem terjed ki az eszközön található adatok, felhasználói szoftverek, beállítások megőrzésére, valamint az akkumulátorok feltöltött állapotának megtartására. A javítást kérő cégnek (továbbiakban: Vásárló) nem lehet a Szolgáltatóval szemben rendezetlen tartozása.

Javítás menete

A meghibásodott eszköz szállításáról külön megállapodás hiányában a javítást kérő Vásárló gondoskodik a Szolgáltató telephelye és a Vásárló telephelye között, mindkét irányban. A nem megfelelő csomagolásból eredendő sérülésekért felelősséget nem vállalunk!

A Szolgáltató szervizébe a meghibásodott eszközt a használt kiegészítőkkel (tápegység, tápkábel, adatkábel, stb.), valamint nyomtató esetén kellékanyaggal (festékszalag, címke, stb.) szükséges eljuttatni, a hiba pontos leírásával és a kapcsolattartó megadásával.

A javításra behozott és átvett eszköz a szervizbe kerül. A javítás megkezdésekor munkalap készül, amely végig kíséri az eszközt egészen annak visszaszolgáltatásáig. A javításokat a beérkezés sorrendjében végezzük!

A Szolgáltató a Vásárló előzetes kérésére, illetve nettó 15.000 Ft felett a meghibásodott készülék javítására ajánlatot ad.  A javítás megkezdésének feltétele a Vásárló részéről az ajánlat írásbeli elfogadása. A Szolgáltató a javítás megkezdését előleg fizetéséhez vagy a díj és az anyagköltség előre történő megfizetéséhez kötheti.

Amennyiben az árajánlat alapján a Vásárló nem kéri az javítást, úgy minden esetben bevizsgálási díjat számolunk fel eszközönként, melynek költsége nettó 8.000 Ft

A Vásárló a felmerült bevizsgálási költséget, a kiszállási díjat és a munkadíjat abban az esetben is köteles megfizetni, ha a hiba nem javítható, vagy a Vásárló úgy dönt, hogy a szolgáltatás elvégzésére nem tart igényt.

Javítási árajánlat elfogadása esetén a bevizsgálási díjat nem számlázzuk ki!

A javítás befejezéséről e-mail-ben értesítjük az ügyfeleinket. Az elkészült és el nem szállított készülékek után az értesítést követő 10 napon túl nettó 200 Ft/nap tárolási díjat számítunk fel. A 90 nap után az eszközt újrahasznosításra/megsemmisítésre küldjük, melyről külön tájékoztatást már nem adunk.

A Szolgáltató törekszik a lehető legrövidebb időn belül az eszköz javítására, azonban bizonyos esetekben (pl. a szerviz alkatrészre vár külföldi központból, csak külföldi központban végezhető a javítás) hosszabb időt is igényelhet.

Külföldi javítás válhat szükségessé az alábbi esetekben:

  • csak külföldi szakszervizben végezhető javítások/bevizsgálások
  • hiányzó, speciális alkatrész

Ezekben az esetekben a várható javítási idő akár 20-30 munkanap is lehet!

Az általános javítási feltételektől eltérő igény esetén egyedi javítási és karbantartási szerződések kötésére van lehetőség.

Helyszíni javítás, kiszállás

Külön kérésre bizonyos termékek esetén a Vásárló telephelyén is végzünk javítást. Budapest területén és Esztergom 15 km-es körzetében a kiszállási díj nettó 10.000 Ft/alkalom, minden további helyszínen a kiszállási díjon felül nettó 150 Ft/km útiköltséget számítunk fel Budapesttől a Vásárló telephelyéig, oda-vissza úttal számolva.

A kiszállási díj független a kiszállást végzők számától, továbbá az utazás időtartamára óradíj nem kerül elszámolásra.

Amennyiben a javítás előre egyeztetett idejében nem áll rendelkezésre minden a Vásárló által biztosítandó feltétel, hogy a Szolgáltató a helyszíni javítást elvégezze úgy a rendelkezésre állási időt szervizi javítási óradíj alapján félórás egységekben kiszámlázz.

Óradíjak, felárak

Szervizünk óradíja: nettó 22.000 Ft

A fenti óradíjra felárat számítunk fel az alábbi esetekben:

  • ha a szolgáltatás megkezdését 4 órán belül igénylik
  • a szolgáltatás munkanapokon, munkaidőn kívül végzett idejére (munkaidő: munkanapokon 8-16 óra)
  • a szolgáltatás munkaszüneti napokon végzett idejére (szombat, vasárnap és ünnepnap)

Az óradíj félórás egységekben kerül kiszámlázásra, ami minden megkezdett órára vonatkozik.